donderdag 8 maart 2012

Gezichts verzorging

Hallo! Ik ben opzoek naar een aantal goede gezicht verzorgingsproducten, maar ik vind het nogal moeilijk om die dingen te vinden, aangezien ik een erg gevoelige huid heb.. Ik gebruik tot nu toe alleen nog maar dagcreme. (nivea visage dagcreme voor droge en gevoelige huid.)Ik ben dus opzoek naar een goede oogcreme,verzorgende lip balsem, skin moisurizer of een soort gezichts serum. Dat is op het moment mijn face-wishlist:) heeft iemand suggesties van goedkope drugstore producten? Alvast bedankt! Xxdanique

5 opmerkingen:

  1. heeey danique! lipbalsem raad ik vaseline orginal aan, die kan iedereen hebben! verder heb ik er niet veel verstand van, sorry!
    ik ga je nog een paar tips geven, if you don't mind (:
    het is wel handig als je een foto bij je blog doet. zo weten mensen wie je bent en wordt het wat persoonlijker (: twitterfoto misschien?
    vanaf nu moet je veel andere blogs gaan bezoeken. dat kun je bijvoorbeeld doen door naar mijn blog te gaan en dan bij mijn reacties het hele lijstje af te gaan met mensen die erop hebben gereageerd. dan plaats je een reactie, gewoon op het artikel en dan eronder 'elkaar volgen?' als mensen reageren, moet je ook reacties blijven plaatsen bij hun, anders is het zo eenmalig. en als je dan 20 volgers hebt, die omdat jij ook op hun blog reageerd, ook op jouw blog reageren, dan word je ook wel eens op andere blogs genoemd en komen ook mensen naar jouw blog toe!
    verder is veel plaatjes bij posts plaatsen ook handig, dat maakt het aantrekkelijk (:
    dit was even wat als eerste in mij opkwam, haha. goed dat het is gelukt met bloglovin!
    liefs!
    ps lange reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de lippenbalsem van Vaseline heel fijn. Verder kan ik je niet helpen, ik heb zelf een gemengde/vette huid namelijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net als Hanna heb ik er eigenlijk geen verstand van, maar leuke blog! Zullen we elkaar volgen? liefsx

    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee! Leuk dat je me volgt, je bent mn tweede volger ;)
    Ik heb een tip! Doe een gadget zodat mensen je ook kunnen volgen via google. Want ik heb namelijk geen blogloving en dergelijke. En plaats iedere dag een post, anders komt er niemand op je blog.. x'Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hii ik blog ook nog niet zo heel lang sinds eind 2011 :) wat Hanna zei het is wel handig ja om een foto te zetten bij je blog dat kan gemakkelijk op blogspot en dan naar gadget en dan volgens mij afbeelding.

    ook kan je bij reactie op andere blogs een foto zetten dit is ook erg handig/duidelijk op https://nl.gravatar.com/. dat heb ik dan tenminste ik weetniet of jij dat makkelijk vind?

    verder is labello of vaseline fijn! en een fijne crème voor je huid is die van essence my skin!

    misschin heb je er wat aan

    xx hannah
    http://beauty---style.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen