zaterdag 3 maart 2012

review: Balea bodycreme grapefruit


Hallo! dit zal niet zo'n lange review worden, aangezien er niet zoveel te vertellen is over dit product. Ik vond deze lotion bij de Dm (ja, alweer!) en al mijn andere bodycremes waren op, dus ik besloot deze even te testen! Het product is iniedergeval spòtgoedkoop, namelijk 1 euro 95! Het ruikt heerlijk, naar grapefruit uiteraard. De creme zelf ziet er niet zo speciaal uit, het is gewoon wit. Dat vind ik wel wat jammer. Ik zou het leuker hebben gevonden als het bijvoorbeeld roze was ofzo. Maarja, de kleur verdwijnt toch wel als je het aanbrengt! Ik heb het gebrobeert, en het maakt mijn huid onwijs glad en het geeft het weer een gezonde glans. Ik vind het erg handig om het even over je lichaam te versprijden nadat je een douche of bad hebt genomen, omdat je je dan meteen weer fris voelt! dus all together: ik vind het de moeite waard!

xxDanique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten