zaterdag 3 maart 2012

review: pickel-break

hallo! Dit is een review over ''pickel-break'' van de Dm. Ik heb al best lang last van een paar oneffenheden op mijn gezicht, en daar erger ik me aan. Dùs, ik ging op zoek naar een product dat dit kon verhelpen, en toen kwam ik deze magic potion tegen! Het werkt echt geweldig! het is een soort olie, die je dan op je puistjes moet smeren, en dan laten intrekken. Ik heb het er opgedaan, en toen het ingetrokken was nog eens aangebracht. En toen heb ik het een nachtje laten zitten. En wanneer ik wakker werd, waren mijn oneffenheden duidelijk minder geworden, en dat in een nacht! Ik vind het dus een wonderproduct!

xxDanique

4 opmerkingen:

  1. heeey danique ♥
    wauw, wat heb je al veeel gepost! en echt superleuk dat je een blog bent begonnen. anyway, ik wil jou best op mijn blog mentionen, maar dat heeft niet veel zin als mensen jou niet kunnen volgen! daarom moet je een account op bloglovin.com aanmaken. dat kan met deze link: http://www.bloglovin.com/en/signup
    als je dat hebt gedaan heb je een account. je logt in, als je dat al niet gedaan had, en dan zie je rechtsboven 'account' staan. als je daarop klikt met je muis dan zie je 'widgets' staan. klik daarop. als het goed is zie je nu verschillende icoontjes.zie je de eerste links? (follow this blog with bloglovin) daaronder staat 'get this icon' klik daarop. dan vul je de url van je site in (www.daniquemake-upaddict.blogspot.com) en je klikt op search. dan komt je blog daar te staan. dan zie je staan 'put this icon on your blog' en daar klik je op. als het goed is moet hij nu op je blog staan. Door op dat icoontje te klikken kunnen mensen je volgen, en dan heeft het zin voor mij om jou blog te mentionen!
    het klinkt nu heel veel en heel ingewikkeld, maar als je gewoon alles stap voor stap volgt, snap je het vanzelf! ik ben echt een computerdummie en ik heb het ook uitgevonden (:
    laat je het me even weten als je het hebt gedaan? gewoon inloggen op je account en dan een reactie onder een blogpost van mij achterlaten, net als ik nu doe (:
    liefs! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ja als je dat allemaal hebt gedaan kun jij ook andere blogs volgen, die hebben ook zo'n icoontje aan de zijkant, ik ook.
    x♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me een heel fijn product maar wat is de DM ?? ik heb er nog nooit van gehoord.

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee danique! Ik vind je blog heel leuk, dus misschien nog een keer een berichtje?! (alleen als je zelf wilt, hoor!)
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen