zaterdag 3 maart 2012

review: balea young soft & care

Hallo! Ik had belooft om een review te geven over een van mijn nieuw gekochten artikelen, dus bij deze:) Ik heb de Balea Young Soft & Care uitgeprobeert, en ik vind het een best fijn product! Je kunt het kopen bij de Dm in Duitsland, voor maar 1 euro 95. De tube is helaas wel in het Duits geschreven.
Wat is het? Het is een soort scrub die je zachtjes op je gezicht moet aanbrengen, en ook een 3 in 1 creme, dat wil zeggen :

1: reiniging
2:scrub
3:masker

Toen ik het voor het eerst aanbracht, tintelde het een beetje, vooral rondom mijn neus. Maar dat is misschien ook omdat er daar vaak mee eters en puistjes zitten. Ik heb het toen ongeveer 3/4 minuten laten intrekken, en toen met warm water afgespoeld. Ik moet zeggen dat ik het resultaat goed vond. Mijn huid was stukken zachter, en je kon zien dat mijn poriën goed gereinigd waren.

dus, even de goede en slechte punten op een rij:

goed:
1: 3 in 1
2: zachte huid
3: reinigt de poriën

slecht:
1: het tintelt
2:het is in het duits
3:je kunt het niet in Nederland kopen.

Dat was alles wel zo'n beetje!
groetjes, Danique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten